NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INNE » CUSTOMER EXPERIENCE SZKOLENIE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

customer experience szkolenie

  
semper1
18.12.2025 20:54:45
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 579 #8339389
Od: 2023-10-3
Od kiedy czytam o znaczeniu CX, zacząłem obserwować, że firmy stawiające na doświadczenie klienta częściej osiągają lepsze wyniki — dlatego rozważam

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

. Chcę nauczyć się konkretnej metodologii — mapowanie podróży klienta, analiza punktów styku, eliminacja friction points. Wierzę, że to pomoże nam skuteczniej sprzedawać.
  
Electra25.12.2025 13:03:00
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INNE » CUSTOMER EXPERIENCE SZKOLENIE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny